Söz Kulağa , Yazı Uzağa Gider

En Az Yakıt Tüketimi Yapan Araçlar

 

 
En az yakıt yakan araçlar

   Son zamanlarda hepimizin aklına gelen soru, "Bu akaryakıt fiyatları nereye gidiyor ?". Her gün gelen zamlarla özellikle benzin fiyatları aldı başını yürüdü.Ayda yılda 1-2 kere gelen espiri tadında indirimler ise araç sahiplerini tabiki tatmin etmiyor.İçerik Dedektifi olarak bizde 2016 yılı itibari ile en az yakıt tüketen araçları sizler için inceledik.Araştırmalarımız, bu konu hakkında detaylı araştırma yapan 10 farklı dökümandan elde edilen bilgiye göre şekillenmiştir.

Yakıt Türü : Dizel 


Citroen 1.6 HP Mekanik
                             1

    Marka               : Citroen
    Model               : 1.6 HP Mekanik 
    Şanzıman Türü : Manuel
    Tüketim            : 4,1 LT
    Motor Türü       : Euro 5




Fiat Punto 1.3 Multijet
                             2

    Marka                : Fiat
    Model                : Punto 1.3 Multijet Mekanik
    Şanzıman Türü  : Manuel
    Tüketim             : 4,1 LT
    Motor Türü        : Euro 5



Citroen 1.4 HDI
                              3

    Marka               : Citroen
    Model               : 1.4 HDI Mekanik 
    Şanzıman Türü : Manuel
    Tüketim            : 4,1 LT
    Motor Türü       : Euro 4




Peugeot 107
                              4  

    Marka               : Peugeot
    Model               : 107 Mekanik
    Şanzıman Türü : Manuel
    Tüketim            : 4,1 LT
    Motor Türü       : Euro 4



Seat Ibiza 1.6
                              5

    Marka               : Seat
    Model               : Ibiza 1.6 Mekanik 
    Şanzıman Türü : Manuel
    Tüketim            : 4,2 LT
    Motor Türü       : Euro 5



Ford Fiesta 1.6
                             6   

    Marka               : Ford
    Model               : Fiesta 1.6 Mekanik 
    Şanzıman Türü : Manuel
    Tüketim            : 4,2 LT
    Motor Türü       : Euro 4




Ford Fiesta 1.4
                              7
    
    Marka               : Ford
    Model               : Fiesta 1.4 Mekanik 
    Şanzıman Türü : Manuel
    Tüketim            : 4,2 LT
    Motor Türü       : Euro 4



Fiat 500 1.3
                              8

    Marka               : Fiat
    Model               : 500 1.3 Multijet Mekanik 
    Şanzıman Türü : Manuel
    Tüketim            : 4,2 LT
    Motor Türü       : Euro 5
    

Fiat 500 1.3
                              9

    Marka               : Fiat
    Model               : 500 1.3 Multijet Mekanik 
    Şanzıman Türü : Manuel
    Tüketim            : 4,2 LT
    Motor Türü       : Euro 4


Audi A3 1.6
                              10
                             
    Marka               : Audi
    Model               : A3 1.6 
    Şanzıman Türü : Otomatik
    Tüketim            : 4,3 LT
    Motor Türü       : Euro 5




Yakıt Türü : Benzin


Suzuki Alto
                              1
    
    Marka               : Suzuki
    Model               : Alto Mekanik 
    Şanzıman Türü : Manuel
    Tüketim            : 4,4 LT
    Motor Türü       : Euro 5


Citroen C1 SX
                              2

    Marka               : Citroen
    Model               : C1 SX Mekanik 
    Şanzıman Türü : Manuel
    Tüketim            : 4,5 LT
    Motor Türü       : Euro 4
     

Citroen C1 SX Otomatik
                              3

    Marka               : Citroen
    Model               : C1 SX Mekanik 
    Şanzıman Türü : Otomatik
    Tüketim            : 4,6 LT
    Motor Türü       : Euro 4


Peugeot 107
                              4

    Marka               : Peugeot
    Model               : 107 Mekanik 
    Şanzıman Türü : Manuel
    Tüketim            : 4,6 LT
    Motor Türü       : Euro 4

Peugeot 107 Otomatik
                              5

    Marka               : Peugeot
    Model               : 107 Mekanik 
    Şanzıman Türü : Otomatik
    Tüketim            : 4,6 LT
    Motor Türü       : Euro 4


Hyundai i10 1.1 Team
                              6

    Marka               : Hyundai 
    Model               : i10 1.1 Team Mekanik 
    Şanzıman Türü : Manuel
    Tüketim            : 5 LT
    Motor Türü       : Euro 5


Hyundai i10 1.1 Select
                              7

    Marka               : Hyundai
    Model               : i10 1.1 Select Mekanik 
    Şanzıman Türü : Manuel
    Tüketim            : 5 LT
    Motor Türü       : Euro 5



Fiat 500 1.2
                              8

    Marka               : Fiat
    Model               : 500 1.2
    Şanzıman Türü : Otomatik
    Tüketim            : 5 LT
    Motor Türü       : Euro 4


Fiat 500 1.2
                              9

    Marka               : Fiat
    Model               : 500 1.2
    Şanzıman Türü : Otomatik
    Tüketim            : 5 LT
    Motor Türü       : Euro 5



Toyota Yaris Otomatik
                              10

    Marka               : Toyota
    Model               : Yaris 
    Şanzıman Türü : Otomatik
    Tüketim            : 5,1 LT
    Motor Türü       : Euro 4


Ali


EmoticonEmoticon